sobota 17. listopadu 2012

návrat po....x-té

A všechna předsevzetí býti dobrou blogerkou padla... Na jaře jsem si koupila foťák...digitální zrcadlovku. A stalo se to, že jsem napráskala pár snímků(no dva tedy zrovna nebyly, ale...) a zjistila, že to asi nebude tak snadné jsem si myslela, že k tomu abych mohla fotit ptáky mi zakoupené vybavení stačit nebude, pokud tedy nechci přesedlat na ty v kleci...a to nechci. Foťák tedy odpočívá v útrobách skříně...ale za to má pěkný futrál..ten jsem koupila, k pořádné kartě ale už nedošlo. A to jsem asi já....Něco začnu a jakmile se mi hned nedaří, nechám toho. Takže nakonec dělám jen to, co musím nebo tedy, co si myslím, že musím. A pak se vracím a začínám znovu.. A TAK JSEM TADY ZPĚT!!!! :)))))

1 komentář:

  1. Tohle všechno taky znám :-), předsevzetí mám asi milion, ale stejně nakonec dělám jen to,co opravdu chci nebo musím...
    A jsem ráda, že jsi zpět, těším se!

    OdpovědětVymazat